Äntligen Fredag!

Det var så skönt att vakna i morse och inse att man inte behöver jobba idag som det var tänkt. Det var ett yahoo! Men har varit väldigt seg tills nu. Men antar att jag behövde det. Har städat upp lite grann här. Mike kommer snart förbi, så det blev av denna veckan trots allt. Ett gott råd för er som har svårt att städa precis som jag, bjud över någon så måste du. Så nu är det ganska snyggt och det är tack vare det : ) Funkar alltid för mig! Nä men det ska bli kul att få lite sällskap denna fredagen. Får se vad som händer, men en lugn kväll blir det.

Jösses vad jag är hungrig! Måste äta snart snart, var till och med så lat att jag inte orkade fixa nåt. Men den disken jag hade för 40 min gör att man inte har lust. Men nu måste jag i alla fall äta snart!!

Läste igenom mitt första inlägg lite snabbt och fick syn på när det publicerades. Det var exakt en vecka sedan. Tänk vad fort tiden går och så är det 1a April. Jag har inte blivit lurad än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0