Musik

Tog en ordentlig sovmorgon, och det känns toppen! Vet inte vad som händer idag men har inte ens orkat tänka på det. Men jag tänkte tipsa om lite musik istället, så det får jag bjuda på idag..

Fuel : Bad Day
The Offspring: Fix You
Kid Down : Let Go
Green Day : Poprocks & Coke
Acceptence: Different
Black Stone Cherry : You
The Domus : Let's Not Forget
Train : Words
Bedlight For Blue Eyes: Walk with me
Green River Ordinance: Out of my hands
Green River Ordinance: Learning
A Rocker To The Moon: Like We Used To
My Favorite Highway: What are You Waiting For
My Favorite Highway: Entertain The Pain
Safetysuit: Anywhere But Here
16 Frames: Back Again
David Hodges: Hard To Believe
The Dangerous Summer: The Permanent Rain
Quitedrive: Time After Time
All Time Low: Painting Flowers
All Time Low: Six Feet Under The Stars
Parachute: All That I Am
The Red Jumpsuit Apparatus: Lonely Road
Jack Mannequin: I'm ready
The Script: Nothing
Tonic : Nothing Is Everything
Vertical Horizon: Miracle
Flaw: Best I Am
Philip Larue: Chasing The Daylight
Our Lady Peace: Not Enough
Owl City: Vanilla Twilight
Secondhand Serenade: Stay Close, Don't Go
Saosin: You're not alone
Hoobastank: Dissapear


Alla finns på spotify, listen and enjoy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0