Uppe nu?

Vad gör jag uppe ca tjugo i fyra på morgonen? Jo för att Mike gick precis så vi har umgåtts hela kvällen och det har varit hur kul som helst. Först stack vi och köpte lite köttfärs och så gjorde vi spaghetti och köttfärssås och tro mig det var verkligen SÅS. Men gott blev det till sist när vi krydda, krydda och krydda. I början var det osäkert om det skulle bli gott men det blev det! Sedan har vi snackat, spelat spel och så såg vi på en film : TRON: Legacy. Jag tyckte att effekterna var helt ok men annars så tyckte jag inte så mycket om filmen men nu är den sedd i alla fall. Mörkchoklad med mint gjorde filmen lite bättre. När filmen var slut så satt vi vid datorn och lyssade på musik och så kollade vi på roliga youtube klipp och så kollade vi på William Ray Johnson. Han lägger ut roliga klipp och samlar ihop de bästa.

Nu ska jag lägga mig, så god morgon och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0