Åka in till stan

Har nästan precis vaknat och jag vet vad klockan är mycket. Antagligen har inte min kropp ställt in sig på sommartid kan jag skylla på. Nä, men vaknade vid 9 och insåg att jag var ledig och låg kvar. Så skönt! Men Carina ringde mig och ville också till stan så jag åker inom en timme, eller rättare sagt tar jag Lidingöbanan 11.46 härifrån så vi kan mötas vid Ropsten. Jag hoppas jag hittar något billiga löparskor. Hoppas hoppas!

Jag hade hoppats på ett mail från en fd student eller annan student från Sverige som studerat nutrition and dietetics men det verkar som att jag få bli denna nummer 1. De har alltså inte hittat någon som har gått det programmet. Oj då säger jag men kul att man kanske är den första. De flesta väljer tyligen eller många väljer att studera fashion, psykologi eller något med skådelspeleri. Men om jag ska vara ärlig så visste jag inte ens att det programmet jag ska gå på fanns på Santa Monica College, för i papperna jag fick om Bacherlor studier så fanns inte det med utan det var först när jag satt på mötet jag fick reda på det. Så det kanske har hänt andra också. Men vilken tur säger jag att jag då fick reda på det.


Men nu ska jag fixa mig något att äta vilket jag inte har gjort än.
Skriver senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0