Äntligen hemma..

Nu är jag äntligen hemma! Jag begav mig iväg 9.43 och kom hem precis nyss. Nu har jag inte direkt varit aktiv hela dagen men ändå. Kattmässan var mysig, det var sjukt många katter där och de var sååå söta! Jag kände verkligen att jag ville ta med en hem! Jag vill så gärna ha en katt! Helig Birma och Ragdoll är mina favoriter, en blev jag väldigt fäst vid och det var otroligt svårt att gå från buren. Stackars katter egentligen som är där, några av dem ville bara därifrån och kände sig jätte obekväma när man glodde på dem. Tänk er själva, usch men ändå såå söta! Jag, Ethel och Carina var där tills 16.00 ungefär och sedan drog vi. Ethel köpte kattsand och fick hjälpa henne bära. 12 kilo är inte så farligt eller hur? Tur att jag är så pass snäll att hjälpa till.
Tim hämtade oss i Ropsten så vi slapp åka den sista vägen. Mike var med, så himla kul att träffa Mike igen. Vi är båda sämst på att höra av oss och då vi bestämmer något så blir det sällan av. Men denna vecka ska vi försöka ske att det blir! På kvällen så köpte de pizza och jag en kycklingsallad. Provade en ny läsk som Mike hade köpt och aldrig mer. Det var fanta med björnbär, äpple och hallon. Så nej tack till det igen.
Vi tog det bara lugnt på kvällen, satt och snacka och såg lite på TV. Gjorde inte så mycket mer en det sedan. Jag och Mike spelade på mobilen och det är kul att man är lättroad. Lättroad och flumm en lördag kväll, det kunde knappast bli bättre.
Angående EARTH HOUR så deltog ca varannan svensk.
www.aftonbladet.se/nyheter/article12790195.ab
Nu är jag äntligen hemma! Jag begav mig iväg 9.43 och kom hem precis nyss. Nu har jag inte direkt varit aktiv hela dagen men ändå. Kattmässan var mysig, det var sjukt många katter där och de var sååå söta! Jag kände verkligen att jag ville ta med en hem! Jag vill så gärna ha en katt! Helig Birma och Ragdoll är mina favoriter, en blev jag väldigt fäst vid och det var otroligt svårt att gå från buren. Stackars katter egentligen som är där, några av dem ville bara därifrån och kände sig jätte obekväma när man glodde på dem. Tänk er själva, usch men ändå såå söta! Jag, Ethel och Carina var där tills 16.00 ungefär och sedan drog vi. Ethel köpte kattsand och fick hjälpa henne bära. 12 kilo är inte så farligt eller hur? Tur att jag är så pass snäll att hjälpa till.
Tim hämtade oss i Ropsten så vi slapp åka den sista vägen. Mike var med, så himla kul att träffa Mike igen. Vi är båda sämst på att höra av oss och då vi bestämmer något så blir det sällan av. Men denna vecka ska vi försöka ske att det blir! På kvällen så köpte de pizza och jag en kycklingsallad. Provade en ny läsk som Mike hade köpt och aldrig mer. Det var fanta med björnbär, äpple och hallon. Så nej tack till det igen.
Vi tog det bara lugnt på kvällen, satt och snacka och såg lite på TV. Gjorde inte så mycket mer än det sedan. Jag och Mike spelade på mobilen och det är kul att man är lättroad. Lättroad och flumm en lördag kväll, det kunde knappast bli bättre.

Angående EARTH HOUR så deltog ca varannan svensk vilket var bra.
www.aftonbladet.se/nyheter/article12790195.ab


Så nu sitter jag och är helt slut och ska krypa  ner i sängen och se en film snart, vet inte vilken än men får kolla igenom min samling och se om det är något som faller mig på läppen.

Två låtar på min happy list :
Uncle Kracker: Follow me
Rod Stewart : Baby Jane
Låtar som jag blir glad av att lyssna på


God Natt!

Kommentarer
Postat av: © sarastille

följa varandra på bloglovin? :)

2011-03-26 @ 23:25:06
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0