Äntligen..

Äntligen har jag ett par joggingskor, mina första. Dem är jättebekväma, köpte dem på Löplabbet på Kungsgatan. Så i morgon så ska det invingas, vilken skillnad det blev när man fick prova dem på deras löpband där. Ska aldrig jogga i vanliga gympaskor, helt idiotisk. Jag och Carina åt även på asiatisk restaurang när vi var ute, sedan satt jag och softade hos henne på kvällen sedan drog jag och handla så att jag har lite i veckan. Annars så har det inte varit en allt för händelserik dag. Men det har varit skönt att vara lite ledig och uträtta lite ärenden. Nu tänkte jag bara ta det lugnt och se lite på Tru Calling. En vän tipsade om en uppiggande låt som motiverar och låten är Who says med Selena Gomez & the Scene. Någon annan som hört den förut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0