Dagens planer..

God morgon! Jag är då inte uppe denna tiden särskilt ofta om jag nu inte måste gå upp.
Äntligen har jag piggnat till mig och sitter och äter frukost och lyssnar på musik. Jag tror inte att mina grannar älskar mig men jag hoppas då inte att det är allt för lyhört för det är sällan jag hör deras musik. Idag så ska jag på kattmässa, för er katthatare så låter det nog botten, men för mig så låter det toppen! Sist jag gick på kattmässa var flera år sedan så jag blev tillfrågad för ett par dar sedan och har faktsikt inget bättre för mig. Troligtvis är jag väl tillbaka någon gång i eftermiddag. Vi ska såklart äta ute också. Här är det sol men fortfarande inget väder för att använda skinnjackan! Hur länge ska jag behöva vänta? Jag tycker faktiskt att det är på tiden att våren kommer nu. Det är ju snart april. Jag får skriva några rader när jag kommer hem.

TVÅ VIKTIGA SAKER ATT KOMMA IHÅG!


1. Ikväll är det EARTH HOUR så släck för en ljusare framtid 20.30-21.30
Det är bara en timma så lyssna på din ipod eller läs något den timmen.
För er som inte vet varför? Då släcker vi ljuset under en timmes tid för att skicka en signal till världens beslutsfattare om att ta klimatfrågan på allvar.
Mer information hittar du på : http://www.wwf.se

2. Ställ fram klockan natten till den 27 mars kl 02.00 är det dags att ställa fram klockan till 03.00.

Då ska jag bege mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0