Det blir flytt till Los Angeles

Jag är ledig i morgon så skönt! Hade jättesvårt att sova nu inatt så det var en pina att gå upp men dock ett måste.
Jag jobbar som vårdbiträde på ett äldreboende och det har jag gjort i lite över ett år nu. Men jag har bara 15 min avstånd att gå från min lägenhet så slipper åka kommunalt hela tiden. Jag kommer jobba kvar där tills jag åker i alla fall. Jag har bestämt mig, jag ska flytta till Los Angeles och studera där i 4 år. Jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte gör det. Man lever ju bara en gång och jag måste komma ut i världen känner jag. Så nu är det en hel det att fixa, jag åker ju inte föränns februari någon gång men jag kommer att upptadera bloggen för att skriva ner processen innan det. Jag vill ju själv läsa detta om några år och tänka tillbaka.
Förutom att jag har jobbat idag så gick jag och tränade på SATS. Det har jag varit väldigt slarvig med! Men ska börja träna igen nu. Tränade Afro Dance men tyckte inte det var så kul längre, utan att spela mina egna låtar på ipoden och springa är mycket roligare. Måste dock fixa joggingskor, det gör bara ont att springa med vanliga gympa/dansskor. Kanske åker in till stan i morgon och fixar det. Men det ska minsann blir en rejäl sovmorgon!
Nu ska jag fixa något att äta och krypa ner i sängen och se på någon film.
Men ville bara skriva och berätta lite, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0